Kurs i butikksalg

En stadig voksende andel av norske forbrukere legger igjen store summer i varehandel på nett.

Målet er å motivere dine ansatte

La oss hjelpe, så kan dere fokusere på det dere er gode på

Hva kan du forvente deg?

Er det da slik at vi er i ferd med å slutte å handle i tradisjonelle butikker? Svaret på dette er selvfølgelig NEI, men vi som forbrukere stiller større krav, og ikke minst har vi høyere forventning til hva en god serviceopplevelse innebærer.

De siste årene har vi utviklet et program med flere av landets største kjøpesenter og landets største apotekkjede hvor hovedfokus har vært: «Selg meg mer, og du gjør meg en tjeneste!»

I korte trekk handler det om å skape «kremmere» ut av butikkmedarbeidere, etablere effektiv salgskultur i hele organisasjonen og til slutt etablere motivasjonstiltak som varer over tid!

Visste du at 7 av 10 kunder under 35 år bruker mobiltelefonen til prissammenligninger i fysiske butikker? Her har vi som butikkansatte en jobb å gjøre! En motivert butikkselger hjelper kunden med å ta valget på produktet som fysisk er i butikken, samt tilbyr kunden det lille ekstra som optimaliserer produktet!

En tankevekker!

I samarbeid med flere oppdragsgivere er det blitt gjennomført spørreundersøkelser som peker i retning av at kunder ønsker mer proaktive selgere enn hva selgerne selv tror.

Dersom butikkselgeren har frykt for å bli oppfattet som pågående, kan dette altså resultere i en redusert serviceopplevelse, i tillegg til lavere salg.

Vårt mål er både å øke salget i din butikk, og skape bedre serviceopplevelser.

Hva kan du forvente deg?

Alle våre tjenester

Handlekurv
Skroll til toppen